پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228558
شهدا با نثار خون خويش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را بيمه کرده‌اند
تاریخ انتشار : 1396/06/02 10:19:30
نمایش : 2282
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان گفت:شهدا با نثار خون خويش اين کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي هميشه در برابر هر گزندي بيمه کرده‌اند و ملت ايران توانسته در اين مدت بسياري از موانع پيشرفت را بردارد و توطئه‌هاي بزرگي را خنثي و دشمنان را مأيوس کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يادواره شهيد محله شهر گوجان با حضور گسترده مردم اين شهر برگزار گرديد. در اين برنامه حضور مردم و مسئولين به طور ويژه اي چشم گير بود چرا که اين شهيد جوان از محبوبيت خاصي در بين مردم شهر برخوردار است.

در اين برنامه مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان به ايراد سخن پرداخته و گفتند: کسي که همچون شهيد در اين دنيا زندگي نکند، همچون شهيد هم از دنيا نخواهد رفت و با حضور در مراسم شهدا به نحوي اداي دين به شهداست که مي خواهيم همچون شهدا باشيم و راه و مسير شهدا را بپيماييم وگرنه شهدا به يادواره نياز ندارند.

سيد محمدرضا علوي در ادامه بيان کرد که : شهدا با نثار خون خويش اين کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي هميشه در برابر هر گزندي بيمه کرده‌اند و ملت ايران توانسته در اين مدت بسياري از موانع پيشرفت را بردارد و توطئه‌هاي بزرگي را خنثي و دشمنان را مأيوس کند.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه با اشاره به جايگاه و منزلت شهدا افزود: نه‌تنها اهل زمين بلکه ملکوتيان هم از جايگاه و منزلت واقعي شهدا در نزد خدا خبر ندارند و برايشان قابل‌درک و فهم نيست و اين‌قدر مي‌دانيم که شهادت بالاترين مرگ‌هاست و آرزوي همه اولياء الهي بوده است.

و در پايان نيز  اشاره کرد که: شهدا در منش و روش الگو بودند و اعمال و رفتار و گفتارشان براي خدا خالص‌شده بود و شهيد در نزد خدا از جايگاهي برخوردار است که بسياري از بهشتيان به مقام و منزلت شهيد در بهشت غبطه و افسوس مي‌خورند و حتي انبياء الهي به احترام مقام شهيد از مرکب‌هاي بهشتي پياده مي‌شوند.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html